اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۳۱ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، گفت: همایش ملی مجازی زیست جهان پسا کرونا با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دبیری دانشگاه ایلام پاییز ۹۹ برگزار می‌شود.

وی افزود: محورهای این همایش شامل بخش آب و خاک، محیط زیست، کشاورزی، سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، صنعت و گردشگری، بهداشت و سلامت، علم و فناوری و نوآوری، اجتماعی، فرهنگی و دینی است.

تبلیغ دین در حوزه اجتماعی تاثیر گذاری بیشتری دارد

حجت‌الاسلام محمد فتاحی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: تبلیغ دین و معنویات در جامعه باید از حوزه فردی به سمت اجتماعی هدایت شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان برای فشار و تهاجم فرهنگی علیه این ملت باید با هدایت مردم به سمت آموزه‌های دینی و تقویت بنیه مذهبی مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کرد.

شیوه ‌نامه پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا ابلاغ شد

حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، اظهار داشت: بر اساس این شیوه ‌نامه تسهیلات حمایتی دولت به همه کارگاه‌های صنعتی که از کرونا آسیب‌دیده‌اند اعطا خواهد شد و فقط  شامل کد کارگاهی یا افرادی که کد بیمه‌ای دارند منحصر نیست بلکه به همه افراد تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اشتراک بیشتر موارد شیوه ‌نامه کارگاه‌هایی که کد کارگاهی دارند و آن‌هایی که ندارند، افزود: این تسهیلات برای حمایت از کارگاه‌ها و افراد اختصاص دارد و اگر در کارگاهی حتی یک نفر مشغول کار است می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند و این ساز و کار مناسبی است که برای صنایع آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی ایلام

سهیلا ملکشاهی مدیر کل تامین اجتماعی ایلام، گفت: به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان همچنین به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج‌ گذاری به مقام بازنشستگان، همسران و از کارافتادگان نمونه در این استان انتخاب می‌شوند.

وی افزود: فراخوان انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتاده نمونه هم زمان با سراسر کشور در ایلام داده شده است.

سامانه گرمسیری تا پایان امسال باید تکمیل شود

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، گفت: پیگیری جدی تکمیل پروژه ملی سامانه گرمسیری در سال جاری و تلاش برای تامین اعتبار این طرح از سوی وزارت نیرو باید در اولویت مدیریت جدید سازمان جهاد کشاورزی استان باشد.

وی افزود: رئیس جمهوری هم نسبت به تکمیل این پروژه ملی تا قبل از اتمام دوره فعالیت دولت تدبیر و امید تاکید دارد و خواستار تامین بودجه تکمیل این طرح از سوی وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه شد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول